2015. dec 29.

Ég veled, Lemmy

írta: korbelygyorgy
Ég veled, Lemmy

Ezzel a nem túl jó minőségű videóval búcsúzom Lemmy Kilmistertől, akinek halálhírével ma reggel szembesültem döbbenten. A választás ennek ellenére esett erre a videóra, ugyanis személyes élmények is fűznek hozzá: magát a koncertet is láttam, illetve hivatalból is a backstage körül sertepertéltem, igaz, nem álltam be a szelfizők közé.

Nem hiszem, hogy bármit le kellene írnom a Motörhead jelentőségéről, amit a világ rockzenéjére gyakorolt sajátos rock and roll-soundjával, hiszen azzal mindenki tisztában van. Ez volt az a zenekar, amelyről az elmúlt négy évtizedben én még rosszat soha nem hallottam, még azok is kalapot emeltek Lemmy és és csapata előtt, akiktől egyébként idegen ez a fajta kultúra. Halála hatalmas veszteség.

"Motorhead-IMG 6368" by Photograph by Rama, Wikimedia Commons, Cc-by-sa-2.0-fr. Licensed under CC BY-SA 2.0 fr via Wikimedia Commons

Már most tudom, mit fogok hallgatni egész nap, tegyétek ezt ti is!

Szólj hozzá

gyász Motörhead Lemmy Kilmister