2003. aug 12.

írta: korbelygyorgy

A kisváros legfrissebb beszédtémája: leváltották az Orosházi Élet főszerkesztőjét és valami 55 éves vezetőt neveztek ki, egy Pestről importált újságírót, vagy kit, a nevét hallottam, de nem jegyeztem meg, de a rossznyelvek szerint valami közelállóról van szó. Mindez persze nem jelent majd változást, csupán annyiban, hogy vélhetően szakszerűbben megy majd a manipuláció. Az Orosházi Életnél folyó szakmagyalázás régi kritikusa vagyok, egy lap, melyet gyakorlatilag a polgármester szerkeszt  Félreértés ne essék: nem szoci- vagy Fetser-ellenességről van szó, ugyanezt a gyakorlatot bíráltam nagy pofával Szarvason is, ahol a közelmúltban egy hónapot dolgoztam a Rádió1-nél, afféle vendégmunkásként. Ott egy fideszes polgármester vezérli kézileg a sajtót, ami politikuslogikával még érthető is, viszont nem demokratikus. Igazából azokon a kollégákon akadok ki ilyenkor, akik felrúgva a MÚOSZ etikai kódexet partnerek ebben.
Szólj hozzá