2003. aug 14.

írta: korbelygyorgy

Minden nagyobb felhajtás nélkül publikussá vált a Vaskapu.hu. Az utóbbi hónapban elég sokat dolgoztam ezen a projekten, és fogok is, ugyanis úgy néz ki, hogy a tartalom az én asztalom lesz. A portál fenntartója egy gyulai vállalkozás, maga a fő profil az online áruház, ha úgy tetszik, pláza, ahová kisebb boltok becsatlakozhatnak, viszont a tulajok úgy gondolták, hogy ez csak akkor lehet sikeres, ha folyamatosan frissülő tartalommal párosul ez az egész. A tartalmat tulajdonképpen az iPONT szállítja, ennek keretében belül pedig az én feladatom a hírek begyűjtése, feldolgozása, publikálása. Szóval egy kis újságírói-szerkesztői munka... Kíváncsi vagyok a reakciókra, fogadtatásra, meg persze magamra is, hiszen eddig csak amatőr szinten foglalkoztam portálépítéssel, a Viharsarok Online szabadidőweblap szerkesztőjeként...

A napom elég gázosan indult: egy órai elalvás, 4.50 helyett hat órakor ébredtem fel, Nokia-titkárnő sem tudott életet lehelni belém, pedig biztosan csipogott-zörgött-morajlott, de úgy látszik, a "nem szokta a cigány..." effektus most is működött. Tulajdonképpen a gyerek miatt kelek korán, akinek fél hatkor indul a busza és én indítom diákmunkázni - már csak három napja van hátra, utána még vakációzik egyet. A következő bosszúság, ez gondolom sokakat érint: kedvenc netes sms-küldőm, a 777mobil lapján olvastam, hogy 18-ától, azaz jövő hétfőtől megszűnik az internetes változat, csak wapon érhető el. Csakhogy mivel én pannonos vagyok, erre esélyem sincs (még a hőskorban regisztráltattam, akkor még nem számított a westel-partnerség). Ha nagyon ragaszkodnék a szolgáltatáshoz, akkor a Pannonnál át kéne térnem a korlátlan wapra, így elérném a szolgáltatást. Hmmm, megfontolandó, hiszen akkor lehet, hogy blogot írni is tudnék a telefonomról, bár erre kis esélyt látok... (Menet közben eszembe jutott valami: az Opera böngészőnek van wapböngészője. Hátha így elérhető lesz a 777 a régi jelszóval...)

Szólj hozzá