2003. aug 17.

írta: korbelygyorgy

Kora reggel irány Debrecen, az Agrárkapu (az is a cégcsoporthoz tartozik) online tudósításait csináljuk Zsedényi Petivel a Farmer Expóról. Kedvelem ezt a munkát, bár a mezőgazdaság sose tartozott az erősségeim közé, annak ellenére, hogy életem nagy részét itt a Viharsarokben töltöttem. Mindössze rutinfeladatokról van szó, egy kis EU-zás, egy kis "nehézhelyzet", meg "némethimreaggyápézt", no és nyomjuk gondolom a PR-cikkeket a portál hirdetőivel. Éppen ezért elég zűrös volt a vasárnapom, mert a rádióba előre dolgoztam, meg a Vaskaput is töltögettem friss hírekkel, amik nagy részét meg, illetve át kellett írnom. Most még ez utóbbival sok a vacakolás, de szerintem be tud állni a dolog és nem jelent majd napi 15-16 órai munkát, mint most még (hajnalban például háromig voltam gép előtt, igaz, a vége már élvezkedés volt).
Szólj hozzá