2006. sze 18.

Kettős hazudozás

írta: korbelygyorgy
Kettős hazudozás

Jól kikúrtak velem ezek a kiszivárogtatók, ha értik, mire gondolok, szóval nem zavar engem az igazság kiderülése, sőt üdvözlöm, már csak munkaköri kötelezettségből is, azonban egy félkész jegyzetem van oda ezzel. Éppen a politikai idiotizmusról készültem írni az önkormányzati választások árnyékában (Pokorni, Torgyán, gyilkos listavezető stb.) két fűnyírás között, amikor kiderül: ez is überelhető ám, a mi Ferink megmutatja most az ő népének, hogy bizony ért a nyelvükön, tudja mondani, hogy kúrás, szar, böszme, amit mondjuk én nem nagyon tudom, mit jelent, de nyilván Pápa környékén tudják.

Jól kikúrtak velem ezek a kiszivárogtatók, ha értik, mire gondolok, szóval nem zavar engem az igazság kiderülése, sőt üdvözlöm, már csak munkaköri kötelezettségből is, azonban egy félkész jegyzetem van oda ezzel. Éppen a politikai idiotizmusról készültem írni az önkormányzati választások árnyékában (Pokorni, Torgyán, gyilkos listavezető stb.) két fűnyírás között, amikor kiderül: ez is überelhető ám, a mi Ferink megmutatja most az ő népének, hogy bizony ért a nyelvükön, tudja mondani, hogy kúrás, szar, böszme, amit mondjuk én nem nagyon tudom, mit jelent, de nyilván Pápa környékén tudják.

Hajlok rá különben, hogy profi kiszivárogató akcióról van szó, nem ám lejáratási, sokkal inkább szimpátiakeltő lépésként. Egyelőe nem tudni, mi okból de a jelek egyételműek: felkészült nyilatkozatok kormánypárti oldalon, tétovaság az ellenzéknél. Egyébként abban is biztos vagyok - éppen a félkész jegyzetben készültem kifejten -, hogy ezeknek a jóembereknek eszük ágában sincs nyerni. Az a néhány bebetonozot polgármester - mint például a miénk - majd nyer, azok kapnak valamit, az ellenzékiek nem kapnak, ezáltal merő kudarc lesz az életük és nem nyerrnek 2010-ben. Meg aztán itt vannak a megyék: ha fideszes többségűek lesznek, sokkal könyebb lesz majd megcsinálni a régiós reformot, könnyebb lesz rendet vágni az ellenzéki sorokban, mint saját emberek sírását hallgatni, hogy no, de Feri, mi lesz az íróasztalommal?

Szólj hozzá

gyurcsany