2009. dec 21.

Hótúra Baranyán, Tolnán, Bács-Kiskunon és Csongrádon át

írta: korbelygyorgy
Hótúra Baranyán, Tolnán, Bács-Kiskunon és Csongrádon át

Lehet, hogy a koppenhágai eredménnyel lett elégedetlen az ég, mindenesetre szombaton délután Pécsett ért bennünket a később országossá váló havazás kezdete. Erika ugyanis letudott három vizsgát, én pedig elkísértem, pont az időjárás viszontagságait némileg enyhítendő.

A nap jól is indult: sima út oda, Erika hamar letudta a vizsgákat, én az Árkádban youppie-skodtam addig, majd jött a feketeleves. Én szerencsére ilyen időben tanultam vezetni néhány évtizede (hehe, érdekes, egy jó öreg Skoda 120-ason), türelmes sofőr is vagyok, így nem okozott gondot a 40-50-60-as tempóban történő csúszkálás Pécstől Békéscsabáig, viszont hazaérve rendkívül jólesett az a pohár pálinka, ami részben az én pálinkám is is, hiszen benne van az orosházi Nefelejcs utcai baracktermés java is.

A részletekkel nem fárasztanám sem magam, sem az olvasót, ugyanis azt már a 2009-es módi szerint Twitteren tudósítottuk, Erika (@nagyera) két mobillal nyomta a csiripeket a világba, az enyémen a fotók készültek, a sajátjáról pedig nyomta a 140 karakteres beszámolókat.

Konklúzió nincs, vagyis annyi, hogy a civilizált embernek ritkán adatik meg bármilyen teljesítménypróba (bringásnak télen), így egy kicsit elégedett lehetek magammal, mondjuk néhány órácskára...

Szólj hozzá

baranya twitter erika hóhelyzet