2009. dec 31.

2010

írta: korbelygyorgy
2010

Nem nagyon volt időm az ünnepi időszakban fejben évértékelni, illetve jövő évi kilátásokat latolgatni, talán jobb is. Annál is inkább, mivel ma esett le, hogy ezek a választási évek mindig hoztak valami fordulatot az életemben - persze nem feltétlenül összefüggésben azzal, hogy választás volt, hanem mert... fene tudja.

Szóval 1990: válás az első házasságból.

1994: A Békés Megyei Nap munkatársa lettem, ezáltal elkezdtem a médiából élni.

1998: Megkötöttem második házasságomat

2002: Megszűnt a Békés Megyei Nap (no, ez összefüggött a választásokkal)

2006: A Beol.hu munkatársa lettem

2010: Erre vagyok rohadt kíváncsi, pozitív és negatív dolgok váltogatták itt egymást, kérdés, mi következhet. Ha a ritmust nézzük, akkor egy negatív, két pozitív a trend, úgyhogy most egy pozitív következhet, viszont ahogy kinéz ez a 2010 úgy mindent egybevetve... Hát nem tudom.

De felesleges ezen morfondírozni, ahogy lesz, úgy lesz, csinálni kell, nem elemezni. Boldog új évet mindenkinek!

Szólj hozzá

buék beol békés megyei nap