2013. jan 22.

Cseh Tamás 70

írta: korbelygyorgy
Cseh Tamás 70

Az a baj, hogy túl sok a halott zenész, így ez a blog is néha átmegy panoptikumba, amit én igyekszem is visszafogni, ám amellett mégsem mennék el szótlanul, hogy Cseh Tamás ma lenne hetven éves. Kiváló összeállítás található a Recorder blogon, ami engem is arra inspirált, hogy egy best of Cseh Tamással emlékezzek arra művészre, akit mindenki tisztelt, akitől mindenki tanult (aki nem, az magára vessen) és akinek munkássága túlél mindent és mindenkit.

Az én első Cseh Tamás-élményem egyébként 1979-ig nyúlik vissza: a sarkadi középiskolában másodikos koromban az iskolarádió stúdiójában akadtam rá a fekete borítós bakelitre, ez volt a Levél nővéremnek. Akkor már  elég jelentős csőlátással bíró rockerként nehezen szántam rá magam a meghallgatásra, merthogy mégiscsak ciki egy csávó egy szál gitárral (akkoriban Dinnyés Lajos és Boross Lajos művelték ezt a műfajt idehaza), aztán mégiscsak megtörtént és ez a rajongás azóta is tart, immár több mint 33 éve...

Íme egy csokor, minden koncepció nélkül:









Szólj hozzá

cseh tamás