2014. sze 09.

Farkas Zoli a Tankcsapda lemezén vendégszerepel

írta: korbelygyorgy
Farkas Zoli a Tankcsapda lemezén vendégszerepel

farkastankok_1410273235.jpg_720x540

Békés megye első számú kulturális exportcikke kétségtelenül az Ektomorf trash metál zenekar, mely elsősorban Németországban, illetve több nyugat- és közép-európai országban hozza lázba a műfaj kedvelőit. Sajnos Magyarországon valamiért kevésbé ismert a Farkas Zoli által vezetett mezőkovácsházi gyökerű banda, nem is tudok erre normális magyarázatot, talán a saját hazában való prófétaság esete forog fenn itt is.

Tegnap már láttam Zoli Facebook-oldalán, illetve a Lángoló Gitárok is megírta, hogy Farkas Zoli a Tankcsapda készülő lemezén vendégszerepelt, ami remélhetőleg segíti a nyitást a bandának (és halkan jegyezzük meg, talán a Tankoknak is egy kis presztízst jelent majd a sok Soproni, MOL és HP promóció után bizonyos, kevésbé marketingbarát rockerkörökben).

Nem ez az első kooperációja a két alföldi bandának, hiszen korábban Farkas Zoli lépett már fel Szegeden a Tankcsapdával, Békéscsabán pedig magam is láttam azt a koncertet, ahol az Ektomorf volt az előzenekar, majd Zoli beugrott egy (Ektomorf!)-szám erejéig a Tankok közé.

Az esemény beharangozó sajtótájékoztatójának egyébként én voltam a moderátora, néhány héttel korábban, és itt világossá vált, hogy a debreceniek nagyon nagyra tartják az Ektomorfot, Fejes Tamás valahogy úgy nyilatkozott egy újságírói kérdésre: az Ektomorf az a rockzenekar, mely alapítása óta kompromisszummentesen működik.

Ezt a videót én követtem el egy mobillal, viszont történelmi pillanatot rögzít

Szólj hozzá

tankcsapda ektomorf Farkas Zoli