2004. okt 12.

írta: korbelygyorgy

Lottit el kell helyezni. Lotti egy törpe schnauzer, egy volt szomszéd nénink tulajdona, egyébként Bonnie kutya kishúga anyagi ágon, persze a kishúga túlzás, merthogy Lotti nagyobb, mint a sztenderd, nagy valószínűséggel a mama félrelépett egy középsnacival, így a kutyus a kettő között van valahol egy éves korára. Megígértem a hölgynek, hogy segítek gazdát keresni a neten. Egyelőre fényképet nem tudok feltenni, holnap reggel megyek lefotózni, utána pedig minden lehetséges helyre felteszem.  Hátha valakit ebben a körben érdekel. Elöljáróban: érzelmi okokból  azt szeretné, ha nem Orosházára kerülne, egyébként nagyon szereti, imádja, viszont nem bír vele, hiszen nagyobb is a vártnál, továbbá teljesen hiperaktív, időközben a gazdinak egészségügyi problémái támadtak, így egy hírtelen rántás akár komoly galibát is okozhat. Tehát: a kutya 2003 november 2-án született, azaz nincs még egy éves, gazdája ugyanannyiért adná, amennyiért vette: 25 ezer forintért, törzskönyvvel.  Én többször láttam, szerintem jó fej kutya, tanulás szempontjából pedig a legjobb korban van. Fontos kikötés, hogy mivel lakáshoz van szokva, a hölgy szeretné, hogy továbbra is benti kutya legyen és persze nagyon jó gazdája legyen...

F. O. SystemAmúgy pedig a  hatalmas zenevadászatban vagyok:  egyszerűen nyomtalanul eltűntek a kilencvenes évek elejének magyar dark, gothic felvételei a zenetáramból, amik mondjuk nem voltak valami jó minőségűek, szinte kivétel nélkül kazettákról van szó. Akárhogy vadászok, a neten nem találok egyebek közt F. O. System, Maszk (itt játszott egyebek közt a maradék F. O., miután Mátyás Attila átigazolt a Sex Action-be), Hold (ez meg valami vidéki, dunántúli banda volt, egy számukra határozottan emlékszem, az volt a refrénje, hogy Maradj még és minden barátomat, kollégámat ki tudtam akasztani vele. Őrült hiányos továbbá a nyolcvanas évek elejének underground zenei gyűjteményem, ezek is kazin voltak, de jópár éve valami kretének a régi lakás parkolójában feltörték akkori kocsimat, a Skodát és elvitték a kazettákat is. El tudom képzelni a nyomvadt bunkó 60-es IQ-jú köcsög pofáját, amikor elkezdte hallgatni a Trabantot, a Kontrollt, az Európa Kiadót vagy az Ági és a Fiúkat. Akkor lusta voltam digitalizálni (lehet, hogy akkor még azt sem tudtam, hogy kell), most pedig sóvároghatok utánuk, bár azért a neten ezekből a zenékből jobb a felhozatal.

(Húha, többszörösen túlléptem az ideális posztterjedelmet, azaz a még olvassható 500-600 karaktert)
Szólj hozzá