2004. nov 18.

írta: korbelygyorgy

Varga Pista a jelek szerint első fokon pert vesztett, ő képviseli ugyanis volt frakciótársait.

A bíróság szerint az Országgyűlés nem perelhető
Az Országgyűlés nem perelhető, mert nem önálló jogi személy, döntött nem jogerősen a Fővárosi Bíróság annak kapcsán, hogy az MDF-ből elsőként kizárt öt képviselő pert indított Herényi Károly, az Országgyűlés, illetve az Országgyűlés Hivatala ellen. A per folytatódik, Herényi és az Országgyűlés Hivatala ellen.


Erről jut eszembe: Tóth Sándor meg tegnap elütött egy bringást, de a jelek szerint egyáltalán nem volt hibás. Gondolkodtam, hogy meginterjúvolom a rádió részére, de letettem róla, van szegénynek elég baja, a tévében látható volt, hogy nagyon megviselte az eset, egyébként az egyik legnormálisabb Békés megyei képviselőről van szó... Meg aztán ha hallgató vagyok: érdekel az engem, hogy egy szerencsétlen vétlen gázoló makog összevissza azzal a tudattal, hogy néhány órája a kocsijának ütközve halt meg egy ember? Engem nem, de nagyon sok embert igen.
 ..na ez a baj!!! (Belga)
Szólj hozzá