2004. dec 08.

írta: korbelygyorgy

Minden idők legnyálasabb filmes mondatai

1. Titanic:

Leonardo DiCaprio: "Én vagyok a világ királyaaaa!"

2. Dirty Dancing:
Patrick Swayze: "Senki nem fogja Baby-t sarokba állítani."

3. Négy esküvő és egy temetés:
Andie McDowell a film végén: "Még mindig esik? Észre sem vettem."

4. Ghost:
Patrick Swayze: "Szeretlek."
Demi Moore: "Detto."

5. Top Gun:
Val Kilmer Tom Cruise-nak: "Bármikor lehetsz a jobbkezem."

6. Sztárom a párom:
Julia Roberts Hugh Grantnek:"Csak egy lány vagyok... aki itt áll egy fiú előtt... és arra kéri, szeresse őt."

7. A függetlenség napja:
Bill Pullman: "Ma a függetlenség napját ünnepeljük!"

8. A Rettenthetetlen:
Mel Gibson: "Elvehetik az életünket, de soha nem vehetik el a szabadságunkat!"

9. Jerry Maguire:
Renee Zellweger Tom Cruise-nak: "Már a 'Hello'-nál levettél a lábamról."

10. A jövő hírnöke:
Egy vak asszony Kevin Costnernek: "Maga az Isten küldötte, a megmentőnk."
Kevin Costner: "Nem, én csak egy postás vagyok."

Szólj hozzá