2005. feb 11.

írta: korbelygyorgy

Nekem szimpatikus, hogy a Political Capital felteszi az ügynöklistát a honlapjára. A jelenlegi lista persze még lightos, tehát csak a jól ismert nevek vannak fenn, ráadásul csak egy rövid összefoglaló keretében, de ígéretes a vállalkozás, mert a döntéshozókat cselekvésre késztetheti. Egyébként felfedeztem egy hiányosságot: Békés megye első ismert ügynöke hiányzik róla: Simon Imre éppen érintettsége okán mondott le országgyűlési képviselői, illetve megyei közgyűlési mandátumáról. Az egészben az az érdekes, hogy akárhogy keresgéltem a Google-on és  a Vizslán, nem találtam az égvilágon semmit az üggyel kapcsolatban. Igaz, ez még '96-97 táján lehetett, amikor még nem nagyon volt jellemző az internetes publikáció, de akkor is furcsa nekem, hogy jóformán semmilyen használható forrást nem találtam ezzel kapcsolatban, így tényleg csak az emlékezetemre tudok hagyatkozni...
Szólj hozzá