2005. ápr 18.

Benne vagyok a...

írta: korbelygyorgy
Benne vagyok a...

Ma mégiscsak írtam, igaz, csak light üzemmódban: a Délkelettől kértek holnapra tízezer karaktert, egy anyagot a nagyköveti látogatásról, illetve egy szabadon választottat, úgy gondoltam, a Ghymes-koncertről írok egy riportot. A nagyköveti cikk kész, a Ghymesnek most ugrok, ha marad elég energiám, ha nem, akkor reggel, "kreatív időszakomban" befejezem.

Amúgy őrült kellemes meglepetésben volt részem ma anyaggyűjtés közben: nem is tudtam, hogy benne vagyok a Ghymes-könyvben, pontosabban nem én, hanem az egyik cikkem: beválogatták a Bakaballadáról szóló, 2002-ben írt kritikámat a 2003-ban megjelent kötetbe, íme a tartalomjegyzék. Sajnos az eredeti cikket hiába keresem a gépemben, nincs meg, illetve a forrásul szolgáló Viharsarok Online is lekerült már a hálóról, a franc tudja, hogy megvan-e valakinek a teljes adatbázis... Most szívesen újraolvasnám azt a cikket, ez volt egyébként az első rácsodálkozásom, rátalálásom a Ghymesre, tudtam persze, hogy van ilyen nevű zenekar, de nem jelentett többet, mint más folklórbandák, a Gépfolklór, a Barbaró, a Muzsikás, a Kolinda, amelyek persze szintén jók, no de a Ghymes, az maga a csoda...

Szólj hozzá