2005. jún 19.

Három fickó, hat kerék

írta: korbelygyorgy
Három fickó, hat kerék

A felvétel plágium persze, nem az én eredeti látásmódomat dícséri, láttam már ilyen bringás képeket, de azért jópofa, no. A helyszín valahol Nagymágocs és Szentes között, az időpont ma délelőtt, a Dream Team: Kerekes János, Misinszky István és szerénységem, akinek a nagy feje odatolul a bal sarokba. A T-Mobile Túra útvonalára nem jutott idő, azonban szerintem ez is emberes teljesítmény volt: 75 kilométert tettünk meg oda-vissza, 20 km/órára jött ki az átlag, de főként azért, mert oda szembe széllel mentünk. Szentesen lángos a piacon, majd irány vissza: nagyon jól esett (a lángos is persze, de magára az útra gondoltam elsősorban.) Egyébként hétfő óta 194 kilométert sikerült tekernem, ami talán még soha nem fordult elő velem. Tegnap délután Kerekessel kerekeztünk egy előfutamot, 36 kilométert, aminek nagy része a Körös-Maros-Nemzeti Park kardoskúti területén vezetett keresztül, majd Székkutasra érkeztünk, utána a 47-esen vissza Orosházára.
A P. Mobilt egyébként kihagytam, nem csak azért, mert Tamás sem ért rá, hanem dolgom is maradt estére bőven, például sajtóanyagot csináltam a hétfői sajtótájékoztatóra, illetve összeraktam a ma reggeli műsort. Nem bánt különösebben a dolog: sajnos a két fesztiválon ennél jóval fontosabb dolgokat fogok kihagyni különböző elfoglaltságaim miatt...

Szólj hozzá