2005. júl 18.

Újra itthon

írta: korbelygyorgy
Újra itthon

Kezdek átállni a polgári életformára, kora délután óta ugyanis itthon vagyunk. Egy forró fürdő és az eredeti két órásra tervezett, de négy órásra sikeredett alvás után érdemben is foglalkoztam korábban csak wapon követett levelezésemmel, majd átfutottam a fesztivál eddig fellelhető sajtóvisszahangját. Úgy tűnik, minden korábbinál jobban moccant ránk a tisztelt média, a magam részéről elégedett vagyok az eddigiekkel, még a legnagyobb dilemmán is sikerült úrrá lenni, ha nem nagyképű a kommunikációért felelős munkatárs öndicsérete: sikerült úgy elhatárolódni Gyurcsánytól, hogy közben ki tudtuk használni a látogatásával járó sajtóérdeklődést. Azaz: érzékeltetni tudtuk, hogy nem a mi szervezésünk az egész, hanem az Amőbáé, viszont elmondhattunk sok mindent a fesztiválról, ami meg is jelent, főleg az MTI-jelentésben. Részletes Hegyalja-beszámolót megpróbálok később prezentálni természetesen.
A fesztiválon nem nagyon követtem a híreket, csupán wapról, címszavakban. Viszonylag sok minden történt, de a legérdekesebb mégis egy helyi vonatkozású országos hír: Molnár Lászlót lemondásra szólították fel az Orbán-bizottság éléről. Amikor korábban kinevezték, még csodálkoztam is, hogy senki nem veszi elő a csabai képviselő egykori bírósági ügyét, amire én is emlékeztem, ugyanis Molnár egy időben a mi polgármesterünk mellett is főtanácsadott, s akkor a helyi ellenzék nagyon cseszegette - persze mint minden más kritika itten, az is falrahányt borsónak bizonyult. Aztán rájöttem, hogy felesleges csodálkozni, van itt valami susmus, s a héten vált bizonyossá, hogy micsoda: a parlamenti szünetben hatástalanítani lehet az Orbán-bombát (hihihi, ami elég komoly beszédtéma Tokajban is...). Az MSZP tehát politikai ügyetlenkedéseinek újabb gyöngyszemét produkálta, szegény Gyurcsány meg mászkálhat a fiatalok közé ellensúlyozni ezeket. (Megjegyzés: Molnár Lászlót személyesen ismerem hosszú évek óta és nem lenne korrekt, ha kihagynám: személy szerint rendes fickónak tartam, aki korábbi költözéseink során két alkalomml is ingatlanszakértősködött és teljesen korrekt szakvéleményeket készített. De hát a politika ilyen játék...)
Szólj hozzá