2005. aug 09.

OKÉ II.

írta: korbelygyorgy
OKÉ II.

Megtörtént bringásegyesületünk második ülése, sok új taggal, ötletekkel, lelkesedéssel, munkakedvvel. Sajnos nagyon rossz civil tapasztataim vannak újságíróként (azaz megfigyelőként), hátha most belülről nézve jobb lesz az egyesületesdi. Például vasárnap délután lesz egy light túra, cél Gyopáros, tagok, családtagok, gyerekek, ott pedig piknik, aztán vissza a gyakorló tekerők körbe, az elkerülőn jönnek vissza a városba, a többiek pedig a kerékpárúton. Az autómentes nap projektfelelőse hivatalosan is én lettem, az elkövetkező napokban futunk néhány kört az elnökkel, aztán meglátjuk, meddig ér a takarónk. Én mindenesetre egy médiacentrikus, nagy akciót szeretnék, vannak, akik jobban elapróznák az eseményeket, hmm, remélem, a kettő egészséges egységéből jó dolog sül majd ki. (Az ottan a logónk, de a piros az zöld lesz a legfrissebb döntés szerint...)
Amúgy pedig megkezdődött a Sziget, ha nem tévedek, most éppen az Illés játszik - hahaha, állítólag utoljára, de én erre nem fogadnék -, aztán indul a verkli. Nick Cave-et én is megnézném, persze sok minden mást is, de szerintem nem jön össze még a villámlátogatás sem. Inkább a Szegedi Ifjúsági Napokkal vigasztalom magam három hét múlva - jut eszembe, az akkreditációt el kellen küldenem gyorsan, holnap jár le a határidő.
Nem vagyok egy focikedvelő, most azonban az RTL-en van a tévé, MU-Loki, persze nem is annyira a klasszikus sportvonal érdekel, hanem Góliát és Dávid harca, ami jelenleg, 2:0-nál a papírformát látszik igazolni.

Szólj hozzá