2005. sze 06.

Rotary

írta: korbelygyorgy
Rotary

A helyi Rotary Klub vendége voltam ma este két kollégával együtt, az Orosházi Életet Farkas Andrea felelős szerkesztő, a város tévét Tóth István ügyvezető képviselte.
Az este célja a helyi médiával való kapcsolatépítés volt, ennek jegyében folyt a diskurzus, elsőként a kollégák mutatták be saját médiumaikat, ez tartott kb. egy órán keresztül kérdésekkel és egyéb kiegészítő beszélgetésekkel együtt, aztán én kb. 3 perc alatt rövidre zártam a dolgot, kérdést sem kaptam.
Ezt lehet úgy is értelmezni, hogy a helyi rotary-sok számára nem érdekes a rádiónk, illetve rádiós hálózatunk, nem is értettem először, 'sssza meg, mondtam magamban, itt van egy nyomorult független médium (mi), ti pedig a kézivezéreltekkel foglalkoztok, aztán kinn a folyosón megvigasztaltak néhányan: egy kereskedelmi médium működési logikája világos, a miénk jól működik, nincs tehát mit megkérdezni, de az adófizetők pénzén fenntartott lap és tévétársaság igenis fontos, főleg, ha azok nem közmegelégedésre működnek.
Egyébként nem volt elvesztegetett idő az ott töltött kb. másfél óra, ritkán fordul elő, hogy az ember a kisvárosban egyszerre ennyi okos emberbe botlik. Van a Rotary-nak egy elit fílingje, ez természetes, de szimpatikus benne, hogy tulajdonképpen felül akar emelkedni a napi dzsungelharcon, van köztük MSZP-s megyei elnök, erősen jobbos orvos, középjobbos agrárszakember, helyi Fidesz-vezér, no és persze egy csomó olyan szakember, akiket nem lehet besorolni sehová, szóval a belgák, akik más dimenziókban figyelik a város és az ország dolgait.

Szólj hozzá