2003. júl 30.

írta: korbelygyorgy

Szokásos reggeli agónia: kávé, kutyaséta, netezgetés. Néhány keresőbe és linkgyűjteménybe beregisztráltattam a blogot, mostmár asszem nem hagyom abba. Eddig nem mertem publikussá tenni, de ha három hét után valamihez van még kedve az embernek, abból lehet hosszú távú dolog is... bő 48 órán belül egyébként elértem a hatvan találatot, mint az látszik is a bal oldali ikon legalján. Ez nem rossz eredmény, annál is inkább, mivel a StatCenter listáján a blog kategóriában már 71. vagyok a tegnapi kilencvenvalahanyadikhoz képest (a mérés kezdete július 28-a, hajnali egy körül). Igaz, ebben viszonylag sok a saját találat, persze nem minden frissítés, meg a Zs. P., de elég sok idegen találatot is látok, sőt a fórumban is irkálnak számomra beazonosíthatatlan arcok . Ez nem fura, mert a Viharsarok Online - on is így ment a kommunikálás: én a saját nevemen szóltam hozzá, míg a hozzászólók inkognitóját csak sejtettem, de van, aki a mai napig talány. De hát így jó ez, mert akkor nem korlátozzák le magukat és véleményüket is szabadon mondják el, de amit jobban kedvelek, h. bizonyos belső infókkal is megörvendeztetnek adott esetben...

Tegnap egyébként döntöttem: beíratkozom a Kodolányis képzésre, három félév, viszonylag light-os tandíj, nagy kérdés, hogy bírkózom majd meg bizonyos reál tárgyakkal, de valójában az egész nem erről szól, elsősorban gazdasági trendekről lesz szó, amit humán műveltséggel is illik felfogni. Három félév nem sok, akár 2004 decemberében már okleveles nemzetközi marketing szakértő lehetek - röhej, nem? :-)

Szólj hozzá