2003. aug 16.

írta: korbelygyorgy

Blogbelterj II.: egyre több helyen függesztik ki a bannert, most éppen Andrassew Iván naplójának lapján  találtam rá. Természetesen megköszöntem e-mailben, Iván válaszában pedig felajánlotta, hogy ha küldök egy-egy jellemző részletet, azt felteszi abba a gyűjteménybe, melyben más blogoknak is lehetőséget biztosít a nagyobb publicitásra. Azt hiszem, élek a lehetőséggel. (Iván blogja 8. a StaaCenter listáján)

Ivánt egyébként még a hőskorból (mármint az internet hőskorából) ismerem, persze a dolgait tekintve korábban is képben voltam, azon kevés publicisták egyike volt még a kilencvenes években, akiknek szerettem a dolgait, utána több kötetét is beszereztem. A kapcsolatot akkor vettük fel, amikor a Magyar Elektronikus Könyvtár egyik szerkesztője volt, ha jól emléxem, Kiss Ottó és Grecsó Krisztián dolgait juttattam fel általa a MEK-re. Utána az Internetto főszerkesztője volt, sajnos nem sokáig, ugyanis nem sok választott el bennünket egy szerződéstől, hogy a Viharsarok Online legyen az Internetto Viharsarok. Személyesen két alkalommal találkoztunk, egyszer a médiahajón, egyszer pedig meghívtam Tokajba, azt hiszem 2001-ben beszélgettünk a Zöld Sátor színpadán az internet, a média és az irodalom kapcsolatáról.

Na, megyek keresni egy jellemző részletet...

Szólj hozzá