2003. sze 18.

írta: korbelygyorgy

Elég szomorú lettem, amikor délután véletlenül belenéztem a Riporter kerestetik egyik elődöntőjébe. Soha nem voltam tévés, így nem sokat okoskodnék ezzel kapcsolatban, de szörnyű négy fiatal ember (két férfi, két nő) versenyzett, vagy mit csinált, az egyik például nem ismerte fel Pálinkás József volt kultuszminisztert, aki jelenleg a Fidesz kulturális tagozatának elnöke, illetve Bessenyeire azt mondta egy másik nő, hogy SINKOVICS IMRE... Szegény Baló csak feszengett, mint ahogy a két zsűritag, Mester Ákos és Kósa Csaba is. Meg én is idehaza...

Tény, hogy az én diákjaim is elég bénák voltak ilyen területen, bár nem hiszem, hogy becsúszott volna egy ekkora baki (a Pálinkás nem kizárt, de Bessenyei biztos nem). Nincs már értelme ezeknek a tehetségkutatóknak egyébként, mert aki újságíró akart lenni ebben az országban, az már régen az lett, még az is, aki nem akart. Az, hogy ezekből nem kerül ki egy Horvát János, Vágó István, Déri János, az is hótbiztos. Akkor meg minek égetik magukat (mármint az MTV), meg azokat, akik még konyítanak valamit ehhez a szakmához???

Szólj hozzá