2003. okt 03.

írta: korbelygyorgy

Totális kispolgári nap, ami kivált egy szombatot vagy egy vasárnapot: délelőtt átvittem Erikát Szegedre, ahol politológia fakultációja volt, majd a fogyasztás oltárán áldoztunk teszkóilag. Délután pedig "köztisztviselők napja", így hívjuk azt a péntek délutánt, amikor ebéd után jut idő néhány órácska alvásra. Az elnevezés onnan ered, hogy pénteken délig dolgoznak csak a köztisztviselők - köztük az én kedvesem is -, július elsején, a köztisztviselők napján pedig egyáltalán nem dolgoznak, így a hivatalok is zárva tartanak. Szóval munkával egy fikarcnyit sem foglalkoztam, a bloggal is csak ennyit, no meg a fórumban is belebonyolódtam egy vitába, de minek... Pedig hogy megfogadtam, hogy nem ugatok bele, legfeljebb álnéven, de ebbe a témába sunyiság lett volna álnéven dumálnom. Nem azt mondom, hogy éjszaka nem végzek termelő tevékenységet: van itt egy nyers hang a holnapi sportműsorba, azt megvágom, betömörítem, elküldöm és felkonfot írok elé. Meg egy-két hírt megírok a ma napközben e-mailen érkezett infókból.

Szólj hozzá