2003. dec 19.

írta: korbelygyorgy

Nem akarom itt az online nagymenőt játszani, de döbbenetes, hogy immár nem csak az áram, víz és egyéb kommunális szolgáltatóknak vagyok/vagyunk kitéve, hanem a neteseknek is: néhány órára szünetelt itthon a szolgáltatás, én pedig alvajáróként közlekedtem a lakásban. Persze nem azért, mert böngészhetnékem vagy chatelhetnékem volt, esetleg blogírási kényszer kínzott: nagyon benne vagyok egy határidőben, és én hülye ahelyett, hogy más normális emberek módjára szövegszerkesztővel-táblázatkezelővel vinném fel a dolgokat, inkább online csinálok mindent azonnal, itt és most. Ami ugye nem csak azzal járt, hogy elszállt egy anyagom, hanem azzal is, hogy internet híján nem is tudtam haladni, ugyanis fogalmam sem volt, hol tartottam, mi van meg és mit kell még megcsinálnom. Persze nem csak a határidő idegesít, sőt nem is a sok határidő, ezeket úgy ahogy tartani tudom. Sokkal jobban aggaszt, hogy reggel statisztika vizsgám van és - hmmm - nem vittem túlzásba a felkészülést.

Az alvást sem, most is alig néhány óra jut erre az éjszakából, úgyhogy nem is kínzom tovább magam itt a képernyő előtt, aludni térek...
Szólj hozzá