2004. jan 06.

írta: korbelygyorgy

Nem vagyok egy Tilos-fan, néha szívesen hallgatom a rádiót, s néha álmodom róla, hogy de jó lenne egy ilyen nonprofit, konvencióktól mentes médium nekem is, ahol persze jobban megválogatjuk a szereplőket és néha előkerül egy szonda is -:) (Ez is egy érdekes kérdés egyébként, ugyanis a kijelentést tevő egy Barangó nevű punk, zenész és költő, aki mondott és írt már ennél durvábbakat is. Mindez persze nem menti fel semmi alól, de ha minden punktól előre elvennénk a mikrofont, bizony szegényebb lenne a világ). A szólásszabadság, a demokrácia viszont fontos érték számomra (a legfontosabbak), a hülyeség tombolása pedig bosszant és megijeszt, úgyhogy a szerdai nap nem csak médiatörténeti szempontból jelentős: ekkor tárgyal az ORTT erről az ügyről.

Az előzményeket nem szívesen ismételném még, hevenyészve már megtettem, továbbá a Tilos honlapján találtam egy nagyon jó összefoglalót erről az egészről, gyakorlatilag mindent el lehet olvasni, ami született e témában a Magyar Nemzettől az ÉS-ig. Ha ez jelent valamit, én itten kijelentem: remélem, hogy a tisztelt médiatestület bölcsen dönt, ha mégsem, akkor minden tisztességes és törvényes tiltakozóakciót támogatok a magam módján.
Szólj hozzá