2004. jan 11.

írta: korbelygyorgy

Egy fényes bizonyíték, hogy kikkel kokettál a Jobbik, a Fidesz és a polgári körök. Vagy ha nem így van, akkor gyorsan tessék elhatárolódni, mint ahogy a Tilos is tette Barangótól. Igen, jól látod a képen, amit az Indexről nyúltam le: izraeli zászlót égetnek a polgári körök rendezvényén, és a többezres tömegben szép számmal akadtak árpádsávos zászlók is. Akkor most ki is a keresztény és ki nem?

Egyébként ezzel a náci felhajtással szerintem lezárult az ügy, amit karácsony óta Tilos-botránynak neveznek. Kibújt a szög a zsákból: a szélsőjobb keresett magának újabb feltűnési lehetőséget, s mint tegnap kifejtettem, ezzel a kormánynak tettek jót, mert elterelték a figyelmet a tényleges, húsbavágó témákról. Mostmár a rádiósokon áll, hogy mennyire sikerült őket megfélemlíteni, vagy legalábbis óvatosságra inteni. Annyire nem ismerem a műsorstruktúrát, mint említettem, csak néha hallgatok Tilost, de jókat kuncogtam mindig például hétfőn délelőttönként, ahol az egyik ludditás Fiáth-lány is szerepel, amikor ócska önjelölt népies költők hülyeségeit veszik górcsó alá. Reméljük, nem csinálnak belőle (magukból) szalonrádiót, mert akkor tényleg győztek az inkvizítorok.

Szólj hozzá