2004. feb 05.

Bértollnokok

írta: korbelygyorgy
Bértollnokok

Mit találtam... Ahogy a klasszikus mondaná: besz*rok!

Reklámügyben szörfözgetek, Gesztire készülgetve, látom ám, hogy Bértollnok.hu. A lapot (céget) volt, vagy gyakorló vagy milyen újságírók csinálnak, gyakorlatilag bármit elvégeznek, amire felfogadják őket. Jó, szólít meg a lelkiismeretem, én sem vagyok sokkal különb, főleg, ha most alapítottam kommunikációs szolgáltató céget. Azért ez mégis húzós:

Novellák, könyvek rendelésre való elkészítése
Szerte a világon bevett gyakorlat, hogy a könyveken feltüntetett szerzõ valójában egy percet sem töltött a könyv vagy novella megírásával. A siker, a hírnév lehetõsége Megrendelõinknek így is adott. Mi a háttérben maradva megírjuk a könyvet, Ön pedig élvezheti a hírnév elõnyeit. Vállalkozások is haszonnal vehetik igénybe ezt a szolgáltatásunkat. A rengeteg reklámra az emberek kezdenek immúnissá válni, sokkal szívesebben olvasnak egy jó krimit vagy egy izgalmas kalandregényt. Egy ilyen kötet is lehet reklámeszköz, ha a sztoriban megjelenik a márka.
Szólj hozzá