2004. feb 22.

írta: korbelygyorgy

Bonnie kutya kistestvére is itt van a városban, ma érkezett. A kutyust Lottinak hívják, november 2-án született, az anyjuk ugyanaz, az apa más. Gazdája egy nyugdíjas főorvosnő, akivel korábban, a régi lakásunk környékén sokszor sétáltattunk együtt kutyát, ő az uszkárját, akit a napokban vesztett el, én pedig az airdale terriert. Korábban megtetszett neki a törpe schnauzer, én megadtam a püspökladányi tenyésztő telefonszámát, s szerencséje volt, mert volt kutya, sőt a férfi el is hozta neki. Mi még nem láttuk, de a napokban mindenképpen meglátogatjuk, kíváncsi vagyok a reakcióra, az igazság az, hogy az elmúlt hónapokban nem is találkoztunk fajtatárssal, sem törpével, sem közepessel, sem óriás schnauzerrel. Bonniról egyébként őrült régen nem készült kép, ennek oka, hogy borzasztó ápolatlan benyomást kelt, ennek oka mondjuk egyszerű: nem vittem el ősszel kozmetikushoz, nem akartam, hogy esetleg megfázzon az első telén. Mostmár azonban itt az ideje, úgyhogy rovom is be az online noteszembe: Hajnit felhívni!
Szólj hozzá