2004. már 04.

írta: korbelygyorgy

Egy kis fogyasztóvédelem, látszólag egyéni szocprobléma, de mégsem: ma reggel kakaó kiflivel, de majdnem hányás lett belőle, merthogy a tartós kakaó (másmilyet más sajna nem is lehet kapni, óhhh, gyermekkorom édes ízei...) rendkívül savanyú volt, vagyis romlott. A zacskón lévő szavatossági jelzés alapján március 24-éig fogyasztható, de mégsem. Szóval kedves Szanyi Tibor, kedves demonstráló gazdák és főleg tisztelt drága multifeldolgozók: a munkára is tessenek figyelni.

És mivel én hirdetőket nem veszthetek, felsorolom a paramétereket. A helyszín: Orosháza, CBA, Piactéri ABC, gyártó: Friesland Kft. debreceni üzeme, a kakaó márkája Oké.

Persze vissza is vihettem volna, de nem tettem, nem vagyok az a veszekedős típus, inkább ilyen monitor mögötti sunyi: jól kiírtam magamból és vagy fél évig eszembe sem jut kakaót inni...
Szólj hozzá