2004. már 04.

írta: korbelygyorgy

Szóval megtörtént a fodrászolás. Ahhoz képest, hogy élete második ilyen akciója volt, Bonnie nagyon jól viselte, sőt. az átlagnál nehezebb dolga volt neki is, meg a kozmetikusnak is, merthogy a szőre szegény eléggé össze volt állva, ami, mi tagadás, az én hibám, pedig szavamra rendszeresen fésülgettem, de bizonyos helyeken nem tűrte el egyik fésűjét sem, de ez neki is jó lecke volt. Nekem is, mert a jövőben következetesebben és szigorúbban járok el ez ügyben. Igaz, most kivételesen a tél miatt maradt ki több mint fél év. Ez a kép még nem az igazi, de nem sikerült ma elkapni igazán, tisztára fel volt egész este hergelve a kétórás "kezeléstől", most pedig már lefeküdt.

Megjött ma a bővítőkártya a HP-hoz, volt egy akció ugyanis, melynek lényege az volt, hogy aki vásárol x vagy y terméket és kitölt egy kérdőívet, annak jár egy 64 MB-os bővítőkártya. Igaz, a cucc késett több mint egy hónapot, vigaszdíjul küldtek egy csomag fotópapírt is. Mondjuk nem vagyok én akkora fotós, hogy kapásból 84 megányi képet gyártsak, azonban ey nyaralás, vagy például a tokaji fesztivál olyan esemény, amikor érdemes lődözni a képeket. Úgyhogy kösz, HP, mellesleg a géppel sincs semmi gond, annyi volt az elején, hogy nagyon energiaigényes, de vettem négy kis akkut töltővel és figyelek, mindig legyen töltött elem a zsebemben/táskámban.

 

Szólj hozzá