2004. már 07.

írta: korbelygyorgy

Visszaolvasva az előző bejegyzést egy kis kiegészítés: én a Magyar Rádióval, jelesül a Kossuth-tal nem vagyok rossz viszonyban, igaz, jószerivel csak a Krónikát hallgatom. Arra pedig nem mondható szerintem, hogy nem kiegyensúlyozott. Van még ugye az a Vasárnapi Újság vagy mi, amit egyszer hallgattam véletlenül egy hajnali kocsiút során évekkel ezelőtt és hasznos volt, mert nem aludtam el, felnyomta a vérnyomásomat egy bizonyos Franka Tibor romariportja. Szerintem a politikának hagyni kéne a fenébe, hadd csinálják, itt is megvan a választás lehetősége, ha nem tetszik, máshová kell tekerni, még olyan körzetekben is lehet alternatívát találni, ahol nincsenek kereskedelmi rádiók. Ugyancsak el kéne felejtenie a politikának Kondor Katalint: beszéljen csak ki a fejéből, az ő mítoszát éppen azok tartják életben, akik naponta cseszegetik és ikonná teszik. Amíg a Krónikát nem éri senki hazugságon, csúsztatáson, elfogultságon, addig legyen csak a helyén, beszéljen, amit akar, ez semmivel nem rosszabb, mint az, amikor Juszt és Bolgár György urak itten kampányoltak Vastagh Pálnak.
Szólj hozzá