2004. már 14.

írta: korbelygyorgy

A hosszú hétvégén - melynek persze mindjárt vége - nem hogy írni, de nagyon olvasni sem volt időm, tévét sem nagyon néztem, kivéve a szokásosakat, például pénteken a Hajóst, ami lassan number one-ná növi ki magát tévézési szokásaim toplistáján, meg utána a TV2-n megnéztem Alföldi Róbert műsorát, amit egyre inkább megkedveltem, most például Karinthy Márton volt a vendég, akinek Ördöggörcs című könyve nagy siker, azt hiszem, érthető, miért. Mondjuk én még nem olvastam, de ami késik, nem múlik.

Meg aztán volt egy monstre activity-játszma idehaza, majdnem nyolc órán keresztül tartott tegnap este nyolctól hajnali fél négyig, persze győztek a lányok, de egye fene, a végére lelassultunk. Készültek jó hülye képek, majd leszedem őket a HP-ról, és ha nem túl előnytelenek, teszek fel egyet-kettőt :-)

Ma délután a Fidelitas csinált március 15-ei ünnepséget, de lusta voltam kimenni három órakor Szíjjártó Pétert nézni, végülis a rádió részéről egy beharangozó inzerttel megtettem, ami tőlem tellett. A hivatalos ünnepséget holnap délelőtt 11-kor tartják a szokott helyen, a szónok Mesterházy Attila GYISM-államtitkár lesz, akivel a rendezvény előtt fél órával lesz módom interjút csinálnom és persze arra is ki tudom használni a találkozót, hogy Hegyalja-ügyben meghívjam, illetve finoman lecsesszem azért, mert tavaly megszivatott, egy-két nappal fellépés előtt mondta le az előadást, ami ilyenkor egy szervezőt rohadt kínos helyzetbe tud hozni, merthogy akár azt is hihetik, hogy meg sem hívtam, csak húzónévnek felírtam a programfüzetbe. Annál is inkább, mert mostánban divat az ilyesmi, lásd a Pavarotti-koncert VIP-vendégeinek beígért Medgyessy-vacsora.
Szólj hozzá