2004. ápr 21.

írta: korbelygyorgy

Köszöntsük gagyival 260 éves városunkat! Matyi és a hegedűs, Solymos Tóni - nyilván a Fásy mulató nézése közben jött ez a zseniális ötlete valakinek, hogy ilyen pofákat hívjanak meg a városalapítás 260. évfordulójára. Jó, most nem voltam egészen korrekt, lesz más is, például a két megasztáros csaj, Oláh Ibolya és Tóth Veronika is fellép, akiket én most nem jellemeznék. Más kérdés, hogy nyilván kihagyom a koncertjüket, mert nem érdekel a Macskák, a Hair vagy Demjén Rózsi más felfogásban. Lesz még Bagi-Nacsa is, akikre mondjuk kíváncsi vagyok élőben, szerintem ők nagyon tehetséges fiatalok, még akkor is, ha legutóbb még a hülyének is nyilvánvaló volt, hogy a Medgyessy-stáb PR-eseivel együtt szerkesztették a show-juk befejező részét, ne mondja már nekem senki, hogy spontán volt az a Dzurindás-kormánygépes történet.

No mindegy, mellékszál. A lényeg az, hogy 1744 áprilisában, egész pontosan Szent György napján érkeztek meg erre a helyre az első zombai telepesek, akik egész jó dolgot alapoztak meg, igaz, mozgalmas évszázadok teltek el és a jónép nem mindig bizonyítja bölcsességét, de hát más emberi közösségek sem tökéletesek. De ne járjak úgy, ahogy szoktam, azaz hogy mindenről ugyanaz jut az eszembe. Szóval én nem ebben a városban születtem, hanem harminc kilométerrel odébb, Szarvason, laktam időközben elég sok helyen, főként a fővárosban, mégis azt hiszem, megtaláltam itt a helyem, még ha sokan ettől el akarnak tántorítani, mégis azt mondom: Isten éltessen, Orosháza.

Szólj hozzá