2004. máj 06.

írta: korbelygyorgy

A nagy emberek, akik egyébként nagy közutálatnak örvendenek, közelről mindig kedves emberek, emlékszem, a kilencvenes évek közepén milyen kedélyesen vacsoráztam Csurkával egy rendezvényen, illetve interjúztam Torgyánnal, hogy ne soroljam tovább, s most itt van Kövér László, akivel ma délután csináltam interjút a helyi Fidesz irodájában. A Fidesz választmányi elnöke egyébként Nagyszénáson és Csorváson tartott fórumokat, a sajtót azonban Orosházára hívták, gondolom, hogy a fórumokon le lábatlankodunk és ne gyarapítsuk a Best of Kövér szócikkeit. Egyébként már megint azt kell mondanom, nem normálisak a szocik, hogy ilyen kiadványt adnak ki, hiszen a negatív kampány csak javít a megfircangolt egyén megítélésen, idővel én is megsajnáltam Viktort Kende Péter igencsak igénytelen könyve (félig) elolvasása után.

Visszatérve a nap hősére: szóval egy kellemes társasági ember, jó humorral, ám amikor bekapcsoltam a minidiszket és kérdeztem, újra az a Kövér, akit mindannyian ismerünk. Egyszer Verebes mondta valahol, hogy ezek a fiúk tényleg csak játszanak és jót röhögnek azokon, akik beszopják a sok maszlagot, balról és jobbról egyaránt.
Szólj hozzá