2004. jún 04.

írta: korbelygyorgy

Vizsgapara el, jönnek az újabb megoldandó feladatok, amiknek neki is ugrok most. A szigorlatom egyébként négyes lett, pedig elég nehezet húztam. Ez arra utal, hogy nincs szerencsém mostanában, mert nem ez volt az első a pechsorozatból.

Lénát ma nem értem el telefonon, pedig egész délelőtt próbálkoztam, kedd és péntek ugyanis a rádiós bejelentkezőnapja. Remélem, semmi baj nincs, vélhetően csak a szerbiai-montenegrói hegyek lefedettsége miatt nem jött össze a kapcsolat. Egyébként baj biztosan nincs, mert egyik közös ismerősünk reggel kapott sms-t tőle. Sms-t én is küldtem neki, jelezve, hogy nem értem el és hétfőn újra próbálkozom. Mondjuk netről küldtem a Mobilabc-ről, reményeim szerint megkapta.

Híreket nem különösebben fogyasztottam, úgyhogy mindjárt képbe hozom magam, bár elég sok baromság történik itten kampányügyileg, kedvencem az, hogy a Viktor június 14-én akar vitatkozni a "megfelelő emberrel" :-) Tegnap egyébként Pokorni sajtótájékoztatóján voltam, a fórumot nem néztem meg, de az interjúzás alatt kellemes benyomásom alakult ki róla. Vele egy kicsit 2002-ben szállt el a ló (Kovács-vita, vereség utáni fura beszólások), egyébként egy normális, értelmes, higgadt fiatalembernek tartottam és tartom most is, amit megerősített a személyes beszélgetés. Ja, és dohányzik is. Végre, valaki nem "tökéletes" a jobbos élcsapatban :-)

Reggel irány Szarvas: diákrádiósok regionális találkozója, zsűrizni fogok többedmagammal, megnézzük az új generációt. Végignézve a naptáramon már nincs hozzá olyan sok kedvem, mint amikor elvállaltam, de kíváncsi is vagyok, mit tud az új generáció. Mivel még ilyen típusú megmérettetésen nem zsűriztem, igyekszem saját szempontrendszert felállítani és minél kevesebb szubjektív elemet belevinni. A Rádió 1 Békés Megye különdíjat is kioszt, amit én adok át a legkreatívabb produkció készítőinek.  Remélem, mind az lesz és nehéz lesz dönteni a CD-csomag sorsáról...
Szólj hozzá