2004. júl 01.

írta: korbelygyorgy

Erika köztisztviselők napja alkalmából csapatépítő tréningre utazott hajnalban, hivataluk gárdája Észak-Magyarországra tart. Én pedig szolidaritásból vagy nem is tudom milyen célból felkeltem vele hajnalban, ilyenkor jobban fog az agyam, ezért kihasználom a rendelkezésemre álló plusz két órát és a Google-lal Aradi Csaba-, Illés Zoltán-, Gusztos Péter-  stb. stb. interjúkat olvasok, illetve összeszedegetem az elmúlt egy év fontosabb zöld ügyeinek hátterét, hogy ne tűnjek majd hülyének a tokaji "kultúrsátorban", ahogy egyesek nevezik a Zöld Színpadot.

Közben meg azon röhögök, hogy a gagyikommandó megint meglepi a kisvárost, ezúttal közszolgálatilag. A sokszoros szerepzavarban lévő MTV a hétvégén Gyopárosfürdőn tart roadshow-t, Lagzi Lajos, Bódi Family, Hajdú Péter, szóval ezekkel akarják megcélozni a méregdrágán megépített és rendkívül magas költségekkel működtetett élményfürdő jelenlegi és leendő vendégeit. Én biztosan hülye vagyok ehhez, de valahol Lagzi Lajcsit a kádárista kisember langyos vizes szórakozásának tartom, lángossal és sült hurkával, míg egy élményfürdő és a hozzá párosuló dolgok - wellness, haverok, buli, Fanta :-) - egész másról szólnak.  Biztos elszálltam agyilag megint így hajnalban és saját kulturális perverzióimmal jövök, de ez az MTV Roadshow  inkább való piactérre, kampányzáróra (mindkét pártnál, bár Lajosunk láthatóan jobban szeret szocioldalon mulattatni), mint egy trendy vizes bulira. Na jó, Sterbinszky is lesz valamikor, ilyen mini-gluglu stílusban, azaz a buli a vízben is lesz, amit szintén nem kedvelek én személy szerint, de ez nem is számít: lényegesen urbánusabb buliról van szó, amit könnyebb hozzákapcsolni egy tipikusan 21. századi szabadidős szolgáltatáshoz...
Szólj hozzá