2004. júl 30.

írta: korbelygyorgy

Szereztem olcsó vincsesztert, így mégis marad az eredeti terv és újjáépítjük a régi gépet, de csak puritánul, mert nem akarjuk veszélyeztetni a Korbely Család Nyaralása Alapítványt. Úgy látom, ez nem csak ezért nem az én hetem. Például nem tudok elmenni nosztalgia (kétforintos) kertmoziba, mert olyan pocsék az idő, pedig a Bazi nagy görög lagzit játsszák, amit még nem láttam, ugyanis amikor játszották a mozik, nem esett le, hogy k..va jó film, legalábbis aki látta, esküszik.

Továbbá én marha sajtóhibával kezdtem újra pályafutásomat, mitagadás, kapitális baromságot írtam le és át is csúszott a szerkesztőségi rendszeren: úgy jelent meg a cikkem a mezőhegyesi privatizációról, hogy az IKR tulajdonosa a Bábolna Rt., holott egy francot. Pedig azért is tudnom kellene ezt, hogy nem így van (tudtam is), mert egy vagy két éve dolgoztam az IKR-nek, írtam a harmincéves évfordulóra megjelenő könyvükbe egy helyi vonatkozású anyagot és akkor betéve tudtam a cégtörténetet. Szóval tanulság 1: az ördög a részletekben lakozik, tanulság 2.: dolgozni csak pontosan, szépen, ahogy csillag megy az égen...
Szólj hozzá