2004. aug 09.

írta: korbelygyorgy

A Sziget eseményeit én már csak öregesen követem a tévében, persze nem a Viván és nem az RTL-en, hanem szigorúan a királyi kettesen látható TV-Szigeten. Tegnap esti élményem Varga Liviusz műsorvezető, ex Quimbi-dobos  volt, aki Török Ádámot interjúvolta. A magabiztos, vagány, néha már az önmutogatásig felszabadult műsorvezető olyan tisztelettel, olyan feszengve, olyan izgatottan kérdezte a Nagy Öreget, hogy öröm volt nézni., igazi emberi gesztus. Nagyot nőtt a szembemben a fiú.

A másik élményem a két MC-csaj, a Ludditák interjúja volt. Két őrült nő, egy tolnai testvérpár, a Fiáth-lányok, akik Pesten egyetemisták és úgy mellékesen egy nagyon húzós albumot adtak ki és csak úgy mellékesen a Tilos rádióban szerepelnek. Meg persze ők jegyzik a műsor főcímzenéjét. Kb. egy éve fedeztem fel őket, amikor láttam a Csalánleves fesztiválon a bulijukat, utána töltöttem le azt a bizonyos albumot, amit azóta is szívesen hallgatok. Egyáltalán nem trendi csajokról van szó, az utcán simán elmegy mellettük az ember, de ha megszólalnak...Pörgős, rockos alapú hip-hop, merész, eredeti  és fiatalos szöveg, minden a helyén van. Szóval valami ilyesmiről szoktam én delirálni, amikor a hazai zenei élet vérfrissítésére gondolok.
Szólj hozzá