2004. aug 10.

írta: korbelygyorgy

A Tévészigetesek happy fináléval búcsúznak az októberi visszatérésig, azaz az egész stáb együtt ünnepel, miközben szép fokozatosan ittasodnak le. Éppen tíz éve, amikor a szarvasi rádiót indítottuk, az első tíznapos ideiglenes dekádot hasonló "szellemben" búcsúztattuk: tulajdonképpen senki sem volt józan, a buli pedig élőben ment ki az éterbe. Túl nagy baromságok nem történhettek, mert újra kaptunk ideiglenes engedélyt, utána pedig állandóvá vált a szarvasi rádió - ami azóta szintén Rádió 1 -, de abban én már nem vettem részt, az indulásban is csak outsiderként segítettem be hírszerkesztőként és persze műsorterveket is készítettem, ezek közül több évekig futott. Szóval ezzel nem nosztalgiázni akartam - bár megérne egy misét a tízéves évfordulója a szarvasi rádiónak -, hanem arra kilyukadni, hogy remélem, a TV-Sziget az agyatlan politikai támadások ellenére működni fog a jövőben.
Szólj hozzá