2004. sze 14.

írta: korbelygyorgy

Orosházi ügyvédje van az MDF-es kizárt ötöknek: Balsai, Font, Horváth Balázs, Szászfalvi és Kelemen  egykori frakciótársukat, Varga Istvánt kérték fel képviseletükre. Mindez mától publikus, én már tegnap interjút csináltam erről Vargával, azonban megígértem, hogy amíg nem szól, nem lövöm le a poént. A cikk a Délkeletnek készült, csütörtökön jelenik meg, a hírblogra már feltehetném, csak éppen nem tudom, mert a benti gépben felejtettem a szöveget. Mindenesetre érdekes interjú, két és fél év visszavonultság, jelentős magánéleti változozások fényében pedig különösen. Majd reggel ezzel kezdek...

Vagy dehogyis: Tótkomlósra megyek, az ottani okmányirodába jogosítványt újítani. Orosházi lakos vagyok, persze, de szerencsére más településen is meg lehet csináltatni bizonyos okmányokat - elég sokan élnek is ezzel a lehetőséggel. Az ok egyébként rendkívül egyszerű: míg  Orosházán egy teljes napot, addig  Tótkomlóson másfél-két órát vesz igénybe a művelet.
Szólj hozzá