2004. sze 20.

írta: korbelygyorgy

Én nem tudom, biztosan szép meg jó dolog ez az elektromos bringa, de nekem aggályaim vannak. Nem elsősorban azért, mert én a tekerés híve vagyok, még csak azért sem, mert nem szeretem a fából vaskarika dolgokat, hanem közlekedési okokból. Saját tapasztalat: kanyarodnék kocsival balra, szemben csak egy kerékpárost látok. Elég messze van, kényelmesen, egyenesen ül a nyeregben, tehát - gondolom én - nyugisan teker, maximum hússzal közeledhet, tehát átférek. A fenét, vonom le a következtetést, miután majdnem összeütközünk: emberünk elektromos biciklin feszít és vagy negyvennel tép, amit én rosszul mértem fel. Ha csattanunk, mi lett volna? Pontosan nem tudom megmondani, de hogy mindkettőnknek annyi, az biztos: neki fizikailag, nekem erkölcsileg, lelkiismeretileg. Villanybringások, jó dolog az a pedál, használjátok inkább azt, lécci!
Szólj hozzá