2004. sze 23.

írta: korbelygyorgy

Akkor iskolára hangolódásképpen egy kis PR, marketing: tetszik nekem a Szerencsejáték Rt. új kampánya, amelyen a kisember, aki hirtelen gazdag lesz, csetlik-botlik a kamera előtt és idétlennél idétlenebb beruházásait (tó, vidámpark, megabuli) mutatja be a barátainak. Szóval telitalálat. Nem tudom, fogyasztásösztönzésileg hogyan hat majd a nagyközönségre, merthogy egy reklámkampány fő célja ez, azonban, mivel a reklám a kultúra része, azt mondom, ez a spotsorozat hozzájárul annak bizonyításához, hogy létezik igényes reklám, sőt a szociológiai igényességgel elkészített reklám. Ez korábban nemigen volt jellemző a SZJ Rt.-re, sőt most a honlapjukon végigpörgettem a régi spotokat, egy olyat találtam, ami nekem tetszett, ez pedig az Ária című volt, amelyen egy kissrác Gregor József hangján szólal meg. (A reklámot Gesztiék csinálták, a szarvasi beszélgetésen jó beszólás volt: akkor még nem gondoltam, hogy közelebbi kapcsolatba is kerültünk - nos addigra ez a közeli kapcsolat ismét távoli lett). Hozzáteszem: csak jópofa volt ez a reklám, de az újakban ott van egy kis görbe tükör is: vajon, ha mi nyernénk, kellő méltósággal, ízléssel  költenénk-e el a pénzünket?

Sajna az új szpotok még nincsenek fenn, ezért az említett régi reklámfilm egy részletét teszem fel illlusztrációként.
Szólj hozzá