Akkor
iskolára hangolódásképpen egy kis PR, marketing: tetszik nekem a
Szerencsejáték Rt. új kampánya, amelyen a kisember, aki hirtelen gazdag
lesz, csetlik-botlik a kamera előtt és idétlennél idétlenebb
beruházásait (tó, vidámpark, megabuli) mutatja be a barátainak. Szóval
telitalálat. Nem tudom, fogyasztásösztönzésileg hogyan hat majd a
nagyközönségre, merthogy egy reklámkampány fő célja ez, azonban, mivel
a reklám a kultúra része, azt mondom, ez a spotsorozat hozzájárul annak
bizonyításához, hogy létezik igényes reklám, sőt a szociológiai
igényességgel elkészített reklám. Ez korábban nemigen volt jellemző a
SZJ Rt.-re, sőt most a honlapjukon végigpörgettem a régi spotokat, egy
olyat találtam, ami nekem tetszett, ez pedig az Ária című volt, amelyen
egy kissrác Gregor József hangján szólal meg. (A reklámot Gesztiék
csinálták, a szarvasi beszélgetésen jó beszólás volt: akkor még nem
gondoltam, hogy közelebbi kapcsolatba is kerültünk - nos addigra ez a
közeli kapcsolat ismét távoli lett). Hozzáteszem: csak jópofa volt ez a
reklám, de az újakban ott van egy kis görbe tükör is: vajon, ha mi
nyernénk, kellő méltósággal, ízléssel költenénk-e el a pénzünket?
Sajna az új szpotok még nincsenek fenn, ezért az említett régi reklámfilm egy részletét teszem fel illlusztrációként.
Szólj hozzá
Sajna az új szpotok még nincsenek fenn, ezért az említett régi reklámfilm egy részletét teszem fel illlusztrációként.