2004. nov 12.

írta: korbelygyorgy

Tiszta Del Medico Imre voltam ma este: annyire felidegesített az m2-n folyó Záróra, illetve annak néhány vendége, hogy kénytelen voltam írni egy e-mailt a műsor címére. Különösen Kázmér Judit, a Pannon Lapok Társasága ügyvezetője volt számomra  kissé vitatható, amit meg is osztottam - a franc tudja, kivel, hiszen a Záróra tudtommal felvételről meg. A téma egyébként a lappiac volt, kapcsolódva a Magyar Hírlap-ügyhöz, persze nem konkrétan erről volt szó, hanem általánosságban a print médiáról.

Egyébként végre vettem egy Pontot, méghozzá Mezőkovácsházán, a nem túl happy, sőt igencsak depresziós Dél-Békés fővárosában. Ott volt dolgom, mert van egy balhé, a helyi kistérségi társulás csak viharos körülmények közt tudott összeállni, nem beszélve a személyi viharokról. Érdekes sztori, mert nem pártalapon folyik, hanem az összes párt + szocik egy része áll szemben a szocik egy másik részével, egész pontosan egy személlyel, Szarvas Attila mezőkovácsházi polgármesterrel, aki viszont sötét ló, de állítólag a jelenlegi megyei vezetés, azaz a Veress-Varga-Fetser -vonal embere, míg vele szemben áll Karsai József, az elhíresült búzaégető, aki egyébként nekem jó spanom és kitűnő informátorom, de más koalíciós személyek is vannak itt, például Nagy Béla, az SZDSZ megyei elnöke, Medgyesegyháza polgármestere, és egy csomó független polgármester, ami ebben a térségben szocit jelent, vagy legalábbis volt tanácselnököt.

Maga a Pont... hmmm, nem tudom, csak átfutottam, meg kell szoknom ezt a tabloid dolgot, úgyhogy egyelőre nem mondanék véleményt, de hazudnék, ha nem hallgatnám el a hiányérzetemet, aminek még nem tudom az okát, de majd rájövök.

Volt egyébként egy órám Mezőkovácsházán, mint az az előző posztpól is látszik, ezért végigszaladtam a belvároson és csináltam egy gyengécske sorozatot, amit fel is tettem volna a Kép.tár.hu-ra - ha az lenne megint működésképtelen, mint néhány hónapja, amikor a fenn lévő képeim 90 százaléka elszállt, ráadásul pótolni sem tudtam, mert abban az időben ment tönkre a vincseszterem is.

Szólj hozzá