2004. dec 05.

írta: korbelygyorgy

Ami sima poénnak indult, azaz kattintottam egyet a füle magányában,  a képet pedig ideszögeltem, mostanra fontos önigazolás: így szavaztam. Mert - hmmm - szégyellem magam sokak helyett. Nem vagyok, tényleg nem vagyok vevő a patetikus nemzetbúra, meg a magyarság túllihegésére, sőt ki is röhögöm az ilyesmit, de ez az eredmény lesújt, mert győzött a "hús, hús, hús, csakis hús" (c)Belga), egyébként ezzel kapcsolatban valamelyik kis csatornához küldtek egy sms-t, nagyjából ezzel a szöveggel: "Isten nem ver bottal, torkotokon akad majd a megspórolt falat, egy ukrán Kárpátaljáról" , ami szélsőséges véleménynek mondható, de őszinte és torokszorító reakció. Egyébként az utolsó napokban ugrott be a legkézzelfoghatóbb érv az igen(em) mellett: pár száz éve az én őseimet fogadták be itteni emberek, hát az a legkevesebb, hogy nem utasítom el a magyarok kívánságát, akiknek meggyőződésem szerint eszükbe sem jut tömegesen átcsődülni. Úgy gondolom, a gazdasági populisták, az idegengyűlöletre apellálók szégyellhetik magukat, nagyon veszélyes játékot játszanak.
Egyébként egy kedves adalék Orosházáról:


Az érvényes szavazatokból
IGEN szavazatok száma NEM szavazatok száma
4 050 (47,61 %) 4 457 (52,39 %)

Szólj hozzá