2004. dec 07.

írta: korbelygyorgy

Kár, hogy a Magyar Hírlap még nem  indította el online szolgáltatását, ezért nem tudok idelinkelni egy csomó jó dolgot. A lapot valami okból mindennep bedobják a postaládánkba, gondolom, promóciós céllal, és én rendes célszemély módjára mindennap átfutom. A lap kevésbé informatív, inkább háttéranyagokat közölnek és nagyon erős a véleményrovatuk, láthatóan sokat dolgozik Para-Kovács, Makai, Újvári Miklós és vendégszerzőik is neves személyiségek (például ügynökügyben Tar Sándor írt egy publicisztikát).  Népszavazás-ügyben is itt olvastam a legjobb értékeléseket, akinek kezébe akad a mai szám, feltétlenül olvassa el Parát.
Elő kéne fizetni, de a család egyelőre megosztott: az ára elég magas, s várhatóan még magasabb lesz (1 euró), a Népszabiról lemondani nem akarunk, éppen az informativitás miatt,  meg aztán nem is győznénk napi két papírújságot elolvasni. Különösebb lelkiismeret-furdalást nem okoz a dolog, hiába írtam e-mailben én is egy ilyen szolidaritásfélét a szerkesztőségnek, mert úgy látom, komoly tőkeinjekciót kaptak a hírlaposok, így  nagy valószínűséggel nincs szükség arra a civil öntudatra, amelyről korábbi publicisztikámban írtam.

Szólj hozzá