2005. jan 23.

írta: korbelygyorgy

Az arab terroristák betörnek a reklámpiacra is
Lehet-e darabokra szakadó öngyilkos merénylővel reklámozni egy takarékos kisautót? Ki készítette a titokzatos reklámfilmet, amiben egy arab terrorista testére erősített bomba robban egy Volkswagen Polo belső terében? A spermafoltos Puma-álreklám óta hova fejlődött a gerillamarketing?

Ha szerdán leszek olyan szerencsés, és reklámot, vagy valami marketingkommunikációs tételt húzok, akkor esküszöm, beleszövöm ezt az új trendet: a hagyományos médiát nem fogyasztó célcsoport kedvéért forgass le egy botrányos szpotot. De hogy a konzervatív ízlésű fogyasztókat ne riaszd el, állítsd be hamisítványnak és terjeszd a neten. Tök mindegy, hogy igazinak vagy hamisnak gondolják-e, a lényeg, hogy a márkát erősíti.
Szólj hozzá