2005. már 03.

írta: korbelygyorgy

Ma a programfrissítések napja van: feltelepítettem a Firefox 1.0.1-es verziót, ami persze nem tartalmaz semmilyen látványos változást, tartalmaz viszont az OpenOffice 2.0 demo! Szuper, mindenkinek csak ajánlani tudom, aki fogékony az MS Word alternatívákra. Igaz, én nem vagyok egy nagy irodaiprogram-használó, főként szövegszerkesztek, néha-néha egy-egy táblázat (meg kéne viszont tanulnom prezentációt csinálni és adatbáziskezelni - tudom, nem nehezek, de motiváció híján, mivel egyikre sincs jelenleg szükségem, sajnálom rájuk az időt), ennek ellenére nagyon élveztem délután az írást, egy jegyzetet a régivel (1.2) kezdtem el és az újjal fejeztem be. A legfontosabb, hogy a progi kezeli a Word 2003-as formátumokat is, ezen kívül, ami a rövid ismerkedés során egyértelmű, az az áttekinthetőbb kezelőfelület. Negatívum viszont, bár nem érint hál'Istennek, legfeljebb majd az irodai gépen, hogy a jelek szerint elég nagy a hardverigénye, azaz egy pentium II-es, III-as gépen nagy valószínűséggel lassú. De ez reggel kiderül, mert az irodában ez utóbbival dolgozom.

Szólj hozzá