2005. már 23.

Állatvédők.uw.hu

írta: korbelygyorgy
Állatvédők.uw.hu

Megvolt a mai jócselekedetem is: egy állatvédő barátom unszolására megcsináltam a helyi állatvédő egyesület honlapját. Pontosabban együtt összerántottuk, bár Tomi nem sorolható a túlzottan lelkes informatikarajongók közé. Ő elsősorban a tartalmat szállította, én pedig szerény - de tényleg, éppen ezért nem is fair kiröhögni az eredményt - webes tudásomat kombináltam össze a FrontPage dinamikus sablonjaival, így született meg a kezdemény, ami még nagyon sok javításra, átalakításra és persze tartalombővítésre szorul, de ugyebár sose lehet tudni, hátha a Google és más csatornákon keresztül sikerül kibővíteni a támogatók körét, és persze a gazdik számát növelni. Egyébként azért is mentegetőzni kényszerülök, mert tegnap éjjel kezdtem el foglalkozni vele, majd ma délután folytattam a munkát, nem is akartam először kitenni a netre, korainak tartottam még, de Tomi unszolt, hogy menjen csak ki a hiányosságok ellenére.
A végeredménytől függetlenül - és most jönnek a nyálas közhelyek - nem győzök újra és újra rácsodálkozni a világháló legnagyobb vívmányára, erre a demokratikus dologra: vak vezet világtalant alapon összerántunk egy weblapot, ami persze messze van a profitól, de használható, ezen a civil szinten még el is megy, és néhány kattintás után már fenn van a neten. Kitartó webmarketing után pedig esély van rá, hogy a nagy keresők felfedezik, a különböző tematikus gyűjtemények felveszik a listájukra és akár még konkrét haszonnal is járhat - persze ezt most nonprofit értelemben mondom.
Mellesleg én is tagja vagyok ennek a bizonyos egyesületnek, mi több, alapító tagja, ennek ellenére elefántcsonttoronyba vonultam: egyrészt nem engedhetem meg magamnak a napi több órás önkéntes munkát, meg mivel ez is egy emberek alkotta szervezet, hamar elegem lett a különböző kispályás dolgokból még a kezdetek kezdetén. Ennek ellenére most hasznosnak érzem egy kicsit magam öt év után.
(ja igen: a kutya a címlapon az én ölebem, de csak ideiglenesen, ígérem, hogy egy igazi "rászoruló" kerül fel, amint megkapom az állatvédők képeit :-))
Szólj hozzá