2005. már 30.

Papírblog

írta: korbelygyorgy
Papírblog

Találkozás a Gutenberg-galaxissal, papírblog született: ma kaptam kézhez az eredetileg 2004-es A jelen című antológiát, melyben orosházi szerzők szövegei olvashatók, benne vagyok én is, mit szerénykedjek, sőt egy interjú mellett egy Orosháza blog című, műfajilag meghatározhatatlan írás is helyet kapott. Kísérletképpen ugyanis néhány blogbejegyzést sorbaszedtem, megszerkesztettem (főként a netes szlenget próbáltam meg a szélesebb közönség számára emészthetővé tenni) és leadtam a szerkesztőnek, aki hál'Istennek lényegében tényleg csak szakmai okokból nyúlt bele itt-ott. Persze szerencsémre a szerkesztő Békéscsabán él, így eszébe sem jutott aggályoskodni, hiszen nem is tudja, hogy ez az oldal nem éppen a helyi kultúrpolitika kegyeltje :-)
Amúgy pedig csak bosszankodom és bosszankodom, mert van egy határidős különmunkám (elektronikus árufeltöltés: klímacuccokat hajigálok fel online egy cég honlapjára - őrült izgalmas munka...), amivel nem haladok, egyrészt azért, mert itthon pocsék lassú a net, nem tudom mi történt vele. Ezért kénytelen vagyok odabenn szívni vele az ADSL-en, viszont a rádióban mindig akad fontosabb munka: hírírás, insertkészítés, hangvágás stb.

Szólj hozzá