2005. ápr 19.

Madai Csaba elment

írta: korbelygyorgy
Madai Csaba elment

A hír sajnos igaz, múlt héten elhunyt Madai Csaba. Most nem nagyon tudok különösebb életrajzot és méltatást felsorolni, én csak felületesen ismertem: első alkalommal akkor találkoztam vele,  mikor néhány éve ő lett az Orosháza-Gyopáros Rt. vezérigazgatója (a mellékelt képet is ebben a minőségében készítettem róla az archívum tanúsága szerint 2001 márciusában), aztán rövid időn belül menesztették, majd a Fidesz helyi kampányának vezetőjeként - természetesen részemről csak rádiósként - dolgoztunk újra együtt - korrekt munkakapcsolat volt mindkét esetben. Később saját cége élén különböző településmenedzsment és egyéb, főként tanácsadói feladatokat végzett. Sőt egykori kedvenc alternatív helyi lapunkba, a Párbeszédbe küldött egyszer egy cikket még a kilencvenes évek elején a helyi mozikultúra katasztrofális helyzetéről.
Annyit tudtam meg, hogy súlyos betegség gyötörte, ami rövid időn belül annyira elhatalmasodott, hogy az életébe került. Mindössze 35 éves volt. Pénteken délután három órakor temetik az Alvégi temetőben (Vásárhelyi út). Én sajnos nem lehetek ott, mert Hódmezővásárhelyen dolgozom az agrárkiállításon.
Példája legyen mindenki számára figyelmeztetés a korosztályból, (és persze minden korosztályból), hogy gondoljuk át, értékeljük át a munkához, a pihenéshez, a családhoz való viszonyunkat. Annyit tényleg nem ér az egész mókuskerék...

Szólj hozzá