2005. ápr 22.

Kommunikációs zaj

írta: korbelygyorgy
Kommunikációs zaj

...a tömeg először örült a felszálló fehér füstnek, de aztán elhallgatott. Talán azért, mert délután már éljeneztek, amikor kiderült, hogy amit látnak, mégis csupán fekete füst. Már kezdtek újra elbizonytalanodni, de amikor a harangok is felzúgtak, elszabadult a pokol... (D. Tóth Kriszta tudósítása a pápaválasztásról)

A magyar nyelvű világháló új kedvence ez a totális képzavar. Nem is azért ragasztottam ide, hogy én se maradjak ki hanem azért, mert döbbenetes módon én is hallottam, háttértévéztem éppen akkor este, de nem tűnt fel. Hányan, de hányan vannak így különböző információkkal, az egyre bővülő marketinges, pr-es, kommunikációs jóemberek meg csak erőlködnek, de az üzeneteket benyeli a kommunikációs zaj... És a legdöbbenetesebb, hogy jövőre még inkább ilyen fél, illetve töredékinformációk alapján választunk majd különböző szintekre mindenféle embereket, nagy valószínűséggel olyanokat, akik a többieknéll egyszerűbben, 80-90-es IQ-szinten szótagolják el hülyeségeiket, azt, hogy jó lesz nekünk...


Szólj hozzá